torsdag 29 januari 2015

Nattens sömn var inte förgylld med sömn flingor, jag låg vaken länge. Kl 10 kom jag upp med en hemsk yrsel. Allt var bara jobbigt men jag är ändå glad jag har slutat med medicineringen!

I dag kl 13.4o hade jag inbokat möte med Ingrid på Fysio Center. Kom dit lite tidigare men bara för att inte stressa.
Köra bil i detta tillstånd är inte att rekommendera för min reaktionsförmåga var mycket nersatt
 men jag tog det lugnt. 
Gick lugnt in i gymmet, men trappan upp är redan ett pass! Var lite duktig i 10 min sen kom Ingrid. Ingrid hjälpte mig med min yrsel och gav mig lite hemhjälp. Sen fick jag prova vattensäng massagen, åhhhhh vilken befrielse bara njutning. Jag kom på mig själv att jag hade ett leende hihi.
                                                                                         
Kom hem efter två timmar och äntligen glad igen. Jag fick lite energi! Vilken lycka och min underbara fin Rainer ser mig lite glad, vad kan bli bättre!!!

Jo en sak till, vid ca kl 19.3o kommer mina älskade barnbarn och knackar,
 på och dom ville bara överlämna en bukett fina tulpaner och i buketten fanns ett fint brev. 
Det tog tid att läsa för då kom tårarna igen! 
Min lycka är dom små kärleksfulla underbara älsklingar, Nanna's prinsar!

Tack Ingrid för ditt tålamod! Du gjorde min enkla dag till en fin dag!

Detta är Livets Godheter men kan vara små för andra men för mig oändligt stora!

Nu sover vi och hoppas på en ny fantastisk morgondag!      
                                                   

Jag lovar alla änglar att jag alltid ska kämpa bara ni lovar att ni har en 
fjädervinge om mig om jag är på väg att falla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar